Deltaker informasjon

Startnummerutdeling
Oppfordrer alle som har mulighet til å hente ut sitt startnummer i forkant av løpsdagen!

ARENAOVERSIKT– åpner kl 11.00 lørdag 3. juni

Infotelt/sekretariat
Infoteltet befinner seg på toppen av Rismelen som da er inngangen til arenaen. Her foregår uthenting av startnummer og eventuelle endringer som skal gjøre før løpet. Har du spørsmål til løypa kan du også få info om den her.

Starttider
Kl 12.00 5 km- pulje 1- med tid
Kl 12.00 5 km- pulje 2- uten tid
Kl 12.00 5 km- pulje 3- gågruppe (uten tid)
Kl 13.00 10 km pulje 1- med tid
Kl 13.00 10 km pulje 2- uten tid
(foreløpig oppsett- med forbehold om endringer)

Veskeoppbevaring
Det vil bli mulighet til å oppbevare bagasje under arrangementet. Men kun en bag/veske per person. Når du henter startnummeret ditt, vil du også få utdelt et nummer til bagasjeinnlevering. Dette nummeret festes godt synlig på bagasjen.

Førstehjelp og sikkerhet
Røde kors vil være stasjonert i start og målområdet, samt ute i løypa under hele arrangementet. I tillegg vil vi ha syklende vakter i løypa, samt løypevakter ved alle vegkryssinger. Alle som deltar skal holde til høyre og løpe forbi til venstre. Pass også på at du får i deg nok mat og drikke før, under og etter løpet.

Drikkestasjon, toaletter og garderober
Det vil være 1 drikkestasjon for de som løper 10 km. Den benfinner seg etter passering i Rismelen, og før man skal ut på runde nr 2. Her vil det være tilgang på banan, vann og sportsdrikk. Det vil også være forfriskninger når alle deltakere kommer i mål.

Toaletter og garderober finnes i kjelleren på Samfunnshuset med inngang fra Rismelen. Disse er hovedsakelig kun for funksjonærer, frivillige og deltakere. Det er også toalett på bystranda hvis det blir nødvendig. Dette toalettet er åpent for publikum og andre som benytter seg av bystranda også.

Refundering
Deltakeravgiften refunderes kun mot legeerklæring fra lege eller fysioterapeut.
Forespørsel sendes på mail til ragnhilddullum.knudsen@bedriftsidretten.no